Simulator

Velkommen til vårt treningssenter!

Simulatorene er ÅPEN for bruk - TRYKK HER FOR Å KOMME TIL BOOKING

Treningssenteret er åpent hver dag 06:00 - 24:00

Pris: 175,- pr time

Prisen gjelder pr simulator, pr time.
Å spille flere sammen er både sosialt og økonomisk.

På vårt treningssenter ved klubbhuset har vi tre Trackman 4 simulatorer som gir en helt ny opplevelse av innendørsgolf.
Trackman er verdensledende innen radarteknologi til golftrening og til tilpassing av utstyr, og putting og nærspill er veldig forbedret medTrackman 4.

Dette er et seriøst treningsverktøy som brukes av ‘alle’ tour spillere og listen over brukere er bortimot identisk med listen over de beste golfspillerne i verden. Det er rett og slett et fantastisk verktøy til trening, instruksjon, custom fitting, og nå også til innendørs spill.

På treningssenteret finner du også et eget cafehjørne med kaffe, brus og mineralvann og noe snacks. Her kan du betale med Vipps.

Vi har også et lite treningshjørne for egen trening - her finner du både medisinballer, kettlebells og speedsticks som man kan trene styrke og fart med.

Alle, både medlemmer og gjester, er velkommen til å bruke vårt treningssenter!

Booking av tid på golfsimulator
Booking gjøres via vår hjemmeside.
Du kan enkelt registerere bruker og booke tider via denne linken https://bjaavanngk.no/booking

Betaling
Vi har forhåndsbetaling på alle våre simulatorer - dersom du har problemer med forhåndsbetalingen, kan du kontakte oss på post@bjaavanngk.no

Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille din forhåndsbetalte booking så kan dette gjøres innen 24timer før. Da må du kontakte klubben på post@bjaavanngk.no

Oppmøte
Alle bestillinger går fra hver hele time. Skal du få mest mulig ut av tiden du har bestilt, anbefaler vi at du møter opp litt før du har bestilt tid. Da det oftest er andre som benytter simulatorene før deg, er det ikke tillatt å gå inn i lokalet før du har tid eller de før deg har avsluttet og kommer ut.

Faste timer
Faste timer kan bestilles og betales etter avtale med klubben. Faste timer er faste, dvs. du får den faste tiden for en avtalt periode, og du kan ikke kansellere enkeltdager i denne perioden.

Bruk av baller

Det er kun tillatt å bruke baller som er rene og pene, helt uten tusjmerker. Dette er viktig slik at vi unngår å få merker på lerret.

Utstyr

Før du spiller skal golfkøller være vasket og rengjort. Rester av gress og jord vil feste seg på ballen og ødelegge lerretet. Alle skal benytte rene og tørre sko. Skohyller er tilgjengelige ved inngangsdøren.