Medlem 2020?

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 10. desember 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi håper samtlige av våre medlemmer fortsatt vil spille golf på Bjaavann neste år. Vit da at vi holder kontingentsatsen for de viktigste medlemskategoriene uendret i 2020 sesongen. Styrets forslag, som formelt må godkjennes av Årsmøte, inneholder bare mindre prisjustering av noen kategorier.

Husk at om du vil endre medlemskapet ditt, må dette meldes til klubben før nyttår. Om vi ikke hører noe, vil ditt medlemskap fortsette som i år og du vil få kontingentkravet tilsendt i januar.

De ulike medlemskapskategoriene finner du på medlemssidene.

Vi minner om at det er hovedmedlemskap med spillerett som gir de fleste av de mange medlemsfordelene.

For å sikre forutsigbarhet er det ved tegning av medlemskap noen regler norske golfklubber krever at en aksepterer. Vi følger «standarden» og hos oss gjelder følgende: Den som ikke senest 31. desember pr. post, e-post eller utmeldingsskjema på hjemmesidene har sendt skriftlig søknad om utmelding av klubben eller søknad om overgang til annen kontingent-/avgiftsgruppe, vil det påfølgende år bli krevet for den gjeldende medlemskontingent/årsavgift som årsmøtet fastsetter. Klubbens medlemmer forplikter seg til å betale de vedtatte kontingenter og avgifter fastsatt på årsmøtet. Kategoriendring grunnet alder skjer automatisk.