Velkommen som medlem i Bjaavann Golfklubb - Kristiansand

Dersom du ønsker å melde deg inn i klubben kan du gjøre det ved å fylle ut innmeldingsskjemaet vårt, eller kontakte oss på post@bjaavanngk.no

Se også de fantastiske medlemsfordelene vi tilbyr alle våre medlemmer med spillerett.

For medlemskategoriene Voksen med spillerett og Premium tilbyr vi også månedsbetaling/AvtaleGiro. Merk dog at medlemskap betalt i en rate er noe "rabattert" (se Prislista under).
De som ønsker månedsbetaling, må selv sørge for å sette opp AvtaleGiro i banken deres etter man har mottatt første månedsfaktura fra klubben.
Månedsfaktura har forfall den 15. hver måned.
NB! Alle 12 avdrag må betales for det året du melder deg inn, uavhengig av når på året du melder deg inn.

Priser for våre medlemskategorier i 2024

Gjelder kun for de som betaler medlemskapet i en rate og binder seg til 2024 sesongen.

- Gjelder alle som er født 1995 eller tidligere
- Spillerett på vår 18-hulls bane.
- Spillerett på Arendal og Omegn Golfklubb med unntak av juli måned, og noen få utvalgte dager.
- Medlemskap i Top Nordic Golf som gir deg gratis golf runder på flere flotte golfbaner i Norden. (sjekk egen link)

kr 10 900/år

- Spillerett på vår 18-hulls bane.
- Spillerett på Arendal og omegn golfklubb med unntak av juli måned, og noen få utvalgte dager.
- Medlemsskap i Top Nordic Golf (sjekk egen link).
- Årskort på drivingrange .
- Skap i låven til golfbag med køller og tralle (hvis ledig).
- Kaffeavtale (gratis kaffe i kafeens åpningstid).
- Ta med deg gjest(er) til greenfee på 400 kroner (må spille i samme flight).
- 50% rabatt på golfbil (av ordinære pris).
- 3 Gratis protimer.
- Mulighet til å booke starttider 21 dager før.

- Spillerett på vår 18-hulls bane.
- Medlemskap i Top Nordic Golf (sjekk egen link)
- Månedsgebyret er inkludert i beløpet.
- Månedsbetaling forutsetter AvtaleGiro.
- Du kan spare 728 kr ved å betale hele medlemskapet i en rate.
- Alle avdrag må betales for det året du melder deg inn, uavhengig av når på året du melder deg inn.

- Spillerett på vår 18-hulls bane.
- Medlemsskap i Top Nordic Golf (sjekk egen link).
- Årskort på drivingrange .
- Skap i låven til golfbag med køller og tralle (hvis ledig).
- Kaffeavtale (gratis kaffe i kafeens åpningstid).
- Ta med deg gjest(er) til greenfee på 400 kroner (må spille i samme flight).
- 50% rabatt på golfbil (av ordinære pris).
- 3 Gratis protimer.
- Mulighet til å booke starttider 21 dager før.
- Du kan spare 1088 kr ved å betale hele medlemskapet i en rate.
- alle avdrag må betales for året du melder deg inn, uavhengig av når på året du melder deg inn.

- Må være født 1996 - 2004
- Spillerett på vår 18 hulls bane
- Spillerett på Arendal GK med unntak av juli måned, og noen få utvalgte dager.
- Medlemskap i Top Nordic Golf

- Må være Født 2005-2012.
- Barn eller barnebarn av medlemmer, innrømmes 50 % rabatt på medlemskapet.
- Fritt spill på vår 18 hulls bane
- Fritt spill på Arendal GK sin bane, utenom juli måned, og noen få utvalgte dager.
- Muligheter til å dra på junior treninger ukentlig (sjekk hjemmesiden for mer informasjon)

- Må være Født 2013 eller senere.
- Barn eller barnebarn av medlemmer, innrømmes 50 % rabatt på medlemskapet.
- Fritt spill på vår 18 hulls bane
- Fritt spill på Arendal sin bane, utenom juli måned, og noen få utvalgte dager.
- Muligheter til å dra på knøttegolf treninger

kr 4 690/år

*Gjelder kun for deltakere som har deltatt på VTG kurs, og er på sitt 1 år medlemskap på Bjaavann*

- Full spillerett på vår 18 hulls bane
- Full spillerett på Arendal sin bane, bortsett fra juli måned, og noen få utvalgte dager.
- Gratis gruppetrening i 2024
- 50% rabatt på driving range for deltakere på Veien til Golf fra 2024
- 75% av kursavgiften trekkes fra kontingenten for første år. Betinger gjennomført kurs på Bjaavann GK

kr 2 990/år

- Medlemskap og spillerett august - juni
- Må være fulltidsstudent og kunne fremlegge studiebevis.
- 20 - 28 år.

kr 5 990/år

Gjelder kun for de som har medlemskap i annen golfklubb tilknyttet NGF, og med full spillerett.

Kun medlemskap. Betaler vanlig greenfee.