Nytt "Veien til Golf" kurs arrangeres 13-15. mars

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 26. februar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På årets første kurs i februar hadde vi hele 10 deltagere. Samtlige fullførte kurset og meldte seg inn i klubben. Vi arrangerer nå et nytt intensivt "Veien til Golf" helgekurs 13-15. mars - påmelding nå!

"Veien til Golf" er et nybegynnerkurs for de som ønsker å bli golfspiller.

Vi hadde årets første kurs i februar og det var veldig vellykket. 13-15. mars kjører vi et nytt intensiv-kurs.
Når du er ferdig med kurset på søndag 15. mars, kan du kalle deg golfspiller, med flere nye venner!
Det meste av kurset foregår utendørs på treningsområdet og på banen. Det er ingen prøver eller tester du må bestå, bare mye moro, ny kunnskap og mestring!

Vi må ha minst 8 deltakere på kurset for å kunne gjennomføre dette, så del gjerne dette med venner, familie og bekjente. Vi har totalt plass til 24 deltakere per kurs.

Påmelding til kurset finner du HER

Følgende priser gjelder for nybegynnerkurs (VTG);
Voksen (født før 1998) Kr. 1.200,-
Ungdom (født 1997-2002) Kr.    900,-
Junior (født 2001-2009) Kr.    750,-
Vi minner om at kurset er gratis ved innmelding i golfklubben etter endt kurs.

Mer informasjon om kurset kan leses på: https://bjaavanngk.no/nybegynnere/nybegynnere