Info fra styret

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 26. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjære Bjaavann medlem

Det stunder igjen mot vår og vi vil snart åpne vår flotte bane på Bjaavann. Vinteren har vært snill med banen vår i år og det det ligger an til å bli topp spilleforhold etter hvert som gresset kommer i vekst.
Før vi kommer så langt vil det nye styret informere om en del ting. Info om det nye styret finnes på hjemmesiden https://bjaavanngk.no/klubben/styret

Ny sekretær i Klubben
 Fra 1. februar i år er Glenn Ugland (28) ansatt som klubbsekretær i 60 % stilling. Når sesongen starter vil han være ofte å se på Bjaavann.
 Glenn er en hyggelig og positiv ung mann som viser stor interesse for klubben, og er godt i gang med jobben sin, noe dere muligens allerede har registrert med hyppige innlegg både på hjemmesiden og facebook.
 Ta vel imot han og behandle han pent.

Vårdugnad
 Årets store vårdugnad arrangeres lørdag 30. mars kl 09 – 14. Påmeldingsfristen utløper  28.3. kl 18:00.
 Selv om Stian og Co er godt i gang med å preparere banen til å ta imot spillerne, er det likevel en rekke oppgaver som venter. Dette gjelder ikke minst rydding over hele banen, klargjøring av bunkere og en rekke andre oppgaver.
 I skrivende stund er det påmeldt ca 60, men det er plass til mange flere.
Nytt av året er at vi vil få servert deilig gulasj med hjemmebakt brød til lunsj, levert av Boen Gård.
Etter dugnaden vil det bli arrangert en liten turnering på lørdag. Banen åpner for spill 31. mars, om været tillater og det ikke er nattefrost.

Proshop / kafe / protjenester

I år vil vår eminente Pro, Gordon, også stå for drift av proshop og kafeen. Han har allerede fått på plass masse flotte varer i proshopen og satser å kunne gi et variert tilbud i kafeen.
 Støtt opp om Gordon og bruk både kafeen og proshopen flittig. I stedet for bare å hive seg i bilen etter en runde på banen, legg turen innom klubbhuset for en bit mat eller kaffe og vaffel, eller bare en hyggelig prat med andre gjester. Dersom flere benytter seg av dette tilbudet, vil en etter hvert kunne få et hyggelig miljø på klubbhuset.
Det oppfordres også til å benytte Gordons tjenester til å bli en bedre golfer.

Nybegynnerkurs

Info om nybegynner kurs finnes på nettsiden vår

I år som i fjor blir det arrangert intensivkurs over 3 dager, enten helg eller midtuke.
 Første kurs starter mandag 15.04. Påmeldingsfrist er 12. april

Spre nyheten til venner og kjente som ennå ikke har fått oppleve det fine med golf.

Kontingenten
 I år som tidligere år, er det dessverre fortsatt mange som ikke har betalt kontingenten. Vi oppfordrer til å gjøre dette så snart som mulig. Husk du får ikke spille før kontingten er registrert mottatt og det tar gjerne noen dager fra du betaler den. Kan du ikke finne fakturaen, gi beskjed på post@bjaavanngk.no.

Med ønske om en strålende golfsesong og vel møtt på Bjaavann.