Eirik Tage Johansen kommer til Bjaavann

Av: Thomas Moy  |  Publisert: 12. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Du har nå muligheten til å bestille en plass på Tage sine gruppetimer. Han kommer til Bjaavann i oktober og tilbyr medlemmer å få tips om hvordan han trener som proff.

Den 7. oktober tar Eirik Tage Johansen turen innom Bjaavann Golfklubb og vi ønsker å tilby muligheten til å lære litt om trening av en som har levd av golf i 15 år. Vi har satt opp tre forskjellige timer. Disse tre forskjellige vil være nærspill, putting og wedgespill.

Tage har satt opp tre ting som er viktige for å redusere antall slag og blir en bedre golfspiller. Gruppetimene vil handle om hvordan å trene for å bli bedre. Det vil være en investering på 500kr for hver plass på hvert tema. Tage har noen turneringen igjen i år for å sikre seg plass til neste års sesong. Din deltakelse her vil 100% gå til å betale for reise og opphold til turneringer. Så her kan du samtidig være med å støtte slutten av sesongen for Tage.

Gruppene du kan melde deg på skjer torsdag 7. oktober med følgende tidspunkt og temaer;

08.00-09.45 - nærspill (hull 18)
10.00-11.45 - putting (putting greenen ved klubbhuset)
12.00-13.45 - wedgspill (rangen)

Det er kun plass til 10 stk per gruppe, for at alle skal få mest mulig utav det. Du kan melde deg på et eller flere etter hva du ønsker å være med på.

Du booker plass(er) ved å sende mail til moy@bjaavanngk.no. Skriv hvilke(t) kurs du ønsker å være med på, og eventuelt navn på andre personer du også melder på.

Her er det første person til mølla. Så sikre deg plass nå, før det blir fullt!