Frivillige til Golf Grønn Glede (GGG)

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 18. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ønsker du å hjelpe til?

Frivillige til Golf Grønn Glede (GGG)

Siden 2009 har Bjaavann golfklubb gitt et løpende tilbud og en mestringsarena for personer med psykiske helseproblem eller rusproblem, Golf Grønn Glede (GGG).  Disse deltar i ukentlige samlinger.
Hver mandag møtes vi 11.30 til et par timer golf med sosialt samvær etterpå med kaffe og vafle.
Vi ser at GGG er til stor glede og nytte for de nye brukerne av golfbanen og for klubben.
I dag er vi ca 12 frivillige som er med på samlingene etter oppsatte vaktplaner. Kan det være noe for deg?
Da kan du stille på treningssamling med Nicolai onsdag 24.april kl.10. Så tar vi det videre derfra.

Ta gjerne kontakt med Tore Hansen: Mail til Tore