Sportslig utvalg

Sportslig utvalg skal legge til rette for at alle medlemmer skal ha tilbud om konkurranser, aktiviteter og treninger som er tilpasset deres nivå. Sportslig utvalg har derfor et nært samarbeid med både trenere og turneringskomité. Sportslig utvalg er ansvarlig for at retningslinjer og tidsplaner for sportslige aktiviteter er forutsigbare og tilgjengelige. Klubbens sportslige plan utarbeides og revideres årlig av sportslig utvalg.

Utvalgets mandat er som følger:
  • utarbeide en sportslig plan med tydelige sportslige mål for klubben
  • gi alle medlemmer et treningstilbud som blir tilpasset til nivå og ambisjoner
  • administrere uttak og økonomiske støtteordninger for junior- og elitespillere som skal representere klubben i regionale, nasjonale og internasjonale konkurranser

Alle medlemmer ønsker å forbedre sin golf, og noen ønsker å trene mye for å se hvor gode de kan bli. For å legge til rette for at alle skal få et treningstilbud som er tilpasset deres nivå og ambisjoner, skal det satses på spillerutvikling på flere nivåer.
  • Det skal lages et program for juniorutvikling som legger til rette for at motiverte spillere kan ta steget mot elitespill på høyt nasjonalt og internasjonalt nivå.
  • Det vil etableres et treningstilbud for gode spillere over junioralder som ønsker å ta golfen til et høyt sportslig nivå (elitenivå).
  • Det skal tilbys treningsgrupper gjennom hele året som tilpasses medlemmer i alle aldre og på alle nivå.

Utvalgets medlemmer
Leder: Roger Markussen
Juniorrepresentant: Eskil Jacob Svenkerud
Herrer / Elite: Arne Sverre Salvesvold
Trener: Nicolai Langeland
Senior: Lasse Eidskrem
Damer / Elite: Mari Filippa H. Larsen

Sportslig utvalg

Roger Markussen

Nicolai Langeland

Trener

90 53 52 19

Mari Filippa H. Larsen

Junior

IN THE BAG: Callaway Paradym Ai Smoke Ping G430 5w og 9w Titleist T100S Vokey SM9 Scotty Cameron Squareback MÅL 2024: BESTE RUNDE PÅ BJAAVANN: NICO OM: sdg fdsg fds g sdfgfdsgfdsgf dsg fdsgfdsgfds gfdsg fdsgfdsgfdsgfdsgfsdhjfgsgeartre sghfda gtrea ghfds yhgtr sjhtrgshtr shgshgrsfh fdh dfgsh fsah srgdf hbfea hsts f dagr feag fdagf adsgh fdag fea yhgfrs gfea tgr eshg fadsg waRF Er ewagt as grea ygh trsgh fa tgres hae fgrew aty gwresah a tgre tygrae

Arne Sverre Salvesvold

Herre/Elite

Lasse Eidskrem

Senior

97 06 04 70

Lasse (58) har vært medlem i klubben siden 2005. Har tidligere hatt tillitsverv som leder av markedsutvalget i klubben og styreleder i Sørlandets Golfpark. Spiller golf både som rekreasjon og det siste året som rimelig aktiv på senior touren. Hcp på 5-tallet.