Turneringer

The Empire Strikes Back !

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 15. oktober 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bjaavann gjennerobret "bøtta" i Kjutta Cup på hjemmebane lørdag 15.oktober.

Kjutta Cup - lagmatchen mellom Bjaavann og KGK er blitt en suksessfull og svært trivelig tradisjon, og ble også i år som alltid svært jevnt.

Lagene fra hver av klubbene består av 16 «kvalifiserte spillere» og det spilles match om totalt 40 poeng,
Vi startet med 9 hulls «greensome» og dertter 9 hulls «fourball». Her koblet Bjaavann grepet og ledet med 4,5 poeng.

Det hele avsluttes med 9 hulls singelmatcher og KGK slo meget sterkt tilbake og vant disse med 3 poengs margin.

Dermed ble sluttresultatet seier til Bjaavann med 20,75 poeng mot KGKs 19,25 poeng.

Dagen ble avsluttet med pizza og premieutdeling.

Takk for en flott dag - vi gleder oss allerede til neste års Kjutta Cup!

Bjaavann KGK
Greensome 7,5 4,5
Fourball 6,75 5,25
Singel 6,5 9,5