Turneringer

Olsen/Murray vinner Golfhäftet Trophy!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 21. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer til Olsen/Murray med seieren i årets Golfhäftet Trophy parturnering på Bjaavann. Vi ønsker paret lykke til med finalespill på Bro Hof i Stockholm i juli. Det er gøy med lagspill og hele 49 lag deltok. Banen viste seg fra sin flotteste side takket være iherdig innsats fra banemannskapet. En stor takk til greenkeeperne, alle deltakerne, stevneledelsen, proshop betjeningen og Golfhäftet for en flott turnering.

Vinnerlaget! De fleste kjenner Gordon Murray, pro i klubben. Færre kjenner Espen Olsen som tok VTG-kurs i fjor vår og har spilt i et års tid. Han har vært flittig på besøk hos Gordon for protimer og det gir resultater. Espen er tidligere kulestøter og diskoskaster (5 ganger norgesmester for veteran) og, etter eget utsagn, fotballidiot som følger West Ham. Gratulerer med seieren!

Sølv-laget som ble slått med minst mulig margin. Terje Erland Nilsen og Stig Rune Selle med gavekort på en golfweekend i Danmark.

Tredjeplass til Christian Arntzen og Stein Inge Klippen med flotte jakker fra Abacus.