Turneringer

Oddleif Olsen, årets Klubbmester - Match

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 6. oktober 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer til Oddleif, som på siste put, sikret seg årets Klubbmester- Match tittel. Dan Belsnes fikk erfare at de gamle fortsatt er eldst.

Oddleif forteller fra bataljen med Dan:

"Etter å ha slått Jakob Kallevik 3&2 på fredag møtte jeg Dan på lørdag 1. oktober til finale.
Vi spilte back 9 først, og  jeg var 2 ned etter 2 hull og det var jo ikke noen optimal start. Så alt handlet om å prøve å lukke “luka”.
Gikk opp til even og ned til -1 flere ganger, og så var vi even når 3 hull gjensto. Så delte vi de to neste, og så på siste hull (hull 9)  vant jeg med par mot bogey! Jeg hadde aldri ledet matchen før på siste hull.
Gjett om jeg var glad for ikke å spille playoff på hull 10 hvor Dan har slag på meg!"

Gratulerer til Oddleif!