Turneringer

Må Klubbmesterskapet i Match avlyses?

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 23. mai 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Påmelding til Klubbmesterskapet i Matchplay 2016 er nå åpen! Matchplay er både utfordrende og gøy – her er det spiller mot spiller, hull for hull. Turneringen spilles i perioden fra tidlig juni til 26. september.

I fjor var deltakelsen dessverre bare 16 spillere, og i år er så langt påmeldingen mildt sagt laber.

I år følger vi anbefalingen fra Handicapkomiteen i European Golf Association og spiller med fullt HCP. Undersøkelser EGA har gjort viser at lav-handicapere spiller mye mer stabilt enn de med høyere HCP og at det derfor jevner seg ut over en runde selv uten HCP justering.

Meld dere på i GolfBox – fristen er utsatt til 1. juni.