Turneringer

Koordinert turneringsprogram med KGK

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 27. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I år har turneringsutvalgene i våre to klubber klart å sy sammen et program for sesongen som medfører at ingen store turneringer går på samme dato. Godt jobba!

Bjaavann-spillere er velkommen til flere av KGK’s «spesialiteter» som Marathongolf, Flaggturneringen og Nattgolf (til rabattert pris 350 kr).

Vi ønsker KGK-spillere velkommen til våre turneringer og gir spillere fra KGK halv greenfee, dvs. 350 kr inkl. deltakeravgift.

For de etter hvert ganske mange som har spillerett i begge klubber er det jo bare deltakeravgiften som skal betales.

Og ikke minst, vi har flere artige fellesturneringer: Pink Cup, Kristiansandsmesterskapet, Ryder Cup og Tillitsmannsturneringen (bli med i et av utvalgene og bli med!).

Her er det bare å starte påmeldingen i GolfBox.