Turneringer

Klubbmesterskapet 2024

Av: Trond Nilsen  |  Publisert: 27. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Resultater og informasjon etter klubbmesterskapet 2024

Da var Klubbmesterskapet 2024 vel overstått. Det var noen som var heldige på Lørdag og ble ferdige med sine første 18 hull mens noen måtte spille sine siste hull kl 08.00 på Søndag morgen før de tok fatt på sine siste 18 hull.

Det ble en litt fuktig avslutning på første runden mens den andre runden fikk en kraftig regnbøye når lederballen for herrer skulle starte på hull 1. Men alt i alt så ble det en fin dag på søndagen med litt dramatikk på slutten av dagen for noen. Men jeg håper og tror det endte bra for alle.

Resultater: Junior

1. Benjamin Sordal Pettersen 2. Adler Førsund 3. Eskil Jacob Svenkerud

Resultater Damer:

1. Natalia Van Putten 2. Anne-Marie Schumann 3. Anne Lise Flåt

Resultater Herrer:

1. Jonas Lønn 2. Kristian Markussen 3. Magnus Larsen Homme

Resultater Mix:

Har Dessverre ikke bilde av disse da de allerede hadde gått hjem før premieutdelingen.

1. Nicolaas Geldenhuys 2. Kai Isaksen 3. Inge Moy