Turneringer

Gratulerer til Vinnere i Klubbmesterskapet 2023

Av: Trond Nilsen  |  Publisert: 22. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer til Jonas Lønn, Mari Filippa Larsen og Per Christian Sveen som vinnere i hver sin klasse i KM 2023

Etter en noe regntung dag 1 i årest Klubbmesterksap så ble det en strålende dag og en strålende avslutningsrunde for deltakerne i årest Klubbmesterskap.
Herrer:
Her var det jevnt helt til avslutningen på siste 9 på søndagsrunden. Morten vaage ledet etter runde 1, men Jonas Lønn ble litt for sterk på de siste 9. Så da er det 5. år på rad at Jonas står som vinner i KM.
Damer:
Mari Filippa kom litt skjevt ut fra startblokkene på runde 2, men endte opp som vinner for 2. året på rad.
Mix:
Det svingte litt frem og tilbake underveis i Mix klassen, men til slutt så var det Per Christian Sveen som dro det lengste strået å vant Mix klassen.

Fullstendig resultatliste klikk her

Gratulerer til alle sammen som var med å testet seg opp mot de beste. Velkommen tilbake i 2024