Turneringer

Flott Skoda Open Åpningsturnering

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 1. mai 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Så er vi i gang med turneringssesongen... Hele 74 spillere stilte til dagens Skoda Open Åpningsturnering. Mye god golf ble vist på en, årstiden tatt i betraktning, meget bra bane. Selv været var på vår side denne søndagen. Pemba Tiger Tamang tok en suveren seier i klasse A med en nettoscore på imponerende 6 under par. Årets komet, unge Mats Ege, hadde beste bruttoscore på 72 slag.

Resultatene finner dere i Golfbox. Under presenteres vinnerne - gratulerer til alle!

Oddleif Olsen hadde stålkontroll på turneringskontoret og som en oppvarming til premieutdelingen delte Odd Terning ut diplomer til fjorårets klubbmestere.

Takk til GumpenGruppen, deltakerne, arrangørene og værgudene for en flott dag på Bjaavann!

Suverene Pemba i klasse A

Pallen i klasse A: Mats Ege -3, Pemba -6, Tor Forgard Davis -1

Sør Afrikansk seier i B-klassen: Nicolaas Geldenhuys med 34 poeng

Vinner klasse C: May-Lis Julsen med 25 poeng

Vinner klasse D: Turneringens yngste deltaker Emil Skoland Terning med 32 poeng

Vinner klasse E: Kjell Kjønås med 36 poeng

Closet to pin på hull 17 ble Jørgen Aall Flood

Longest drive på hull 7: Morten Tjessem Våge

Eivind Knutsen mottok velfortjent diplom etter fjorårets klubbmesterskap i Senior-klassen. Han stilte med støtteapparatet bestående av ergoterapeuten, kostholdeksperten og krisepsykologen til høyre :-)

I klassen "beste klappere" tok disse to herrene fra de indre bygder, etter egen vurdering, en klar seier!