Turneringer

Damedag og Guttetirsdag

Av: Trond Nilsen  |  Publisert: 30. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da slår vi i gang Damedag og Guttetirsdag for sesongen 2023.

Tirsdag 2. Mai er det endelig klart for årets første Damedag og Guttetirsdag. Dette er en dag for alvor og morro. Her har du mulighet til å konkurrere mot venner og ukjente i en ganske uhøytidelig 9 hulls turnering. Denne turneringen er åpen for alle og en vei inn i golfmiljøet på Bjaavann golfklubb. Vi håper så mange som mulig vil komme, både nye og gamle medlemmer. Har du spørsmål eller er det noe du lurer på? Har du lyst til å være med men vet ikke helt om du tør? Stikk innom klubbhuset å snakk med Trond eller Martin? Vi prøver å svare på det meste.

Påmelding damer her.
Påmelding gutter her.