Turneringer

Bakka/Langeland tar første stikk!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 12. juni 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Audi quattro Cup 2016 spilles på 16 steder i Norge, Norgesfinalen går på Oslo Golfklubb og Verdensfinalen på Real Club de Golf El Prat ved Barcelona. Det er ikke alle som får spille Audi quattro Cup, her må en nemlig ha kjøretøyet i orden!

Men, hele 46 spillere deltok på fredagens turnering på Bjaavann som Kristian Westgaard ved Gumpens Auto Øst hadde invitert til. Turneringen spilles som greensome stableford med 60% sh over 18 hull.

Det var ingen tvil om hvor seieren skulle havne. De to gamle(?) ringrevene Jakob Bakka og Geir Langeland spilte god golf og sikret seg en klar seier med 39 poeng. De er nå klare for landsfinalen på Oslo Golfklubb i august og forhåpentligvis deltar de også på Real Club de Golf El Prat ved Barcelona i oktober hvor «the Audi quattro Cup World Final 2016» holdes.

Vi sier gratulerer og lykke til videre!!

Tusen takk til Kristian og Gumpens Auto Øst for et flott arrangement.

En fornøyd arrangør flankert av minst like førnøyde vinnere. First we take Oslo, then Barcelona!