Turneringer

Årets turneringer

Av: Lasse Kleven  |  Publisert: 6. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets turneringer ligger nå ute i golfbox. Det blir ett spennende turnerings år. Vi skal allerede i mai ha en forbunds turnering. Garmin Norgescup som er turneringen for de beste spillerene i landet.

Gutte tirsdagen forsetter som i fjor med pause i juli. Finalen Gutte tirsdag spilles på lørdag 6 oktober. Der vil Order Of Merit samt årets gutt bli kåret og hyllet over en bedre middag. Dame dagen forsetter men med ett tettere samarbeid med KGK.

Senior torsdag kommer etter hvert.

Årets sponsor turneringer ligger også ute, her kan det bli noen forandringer når det gjelder dato men så langt ligger de der de skal være. Oppfordrer alle til å delta på disse, her er det alltid flotte premier samt matservering og premieutdeling etter endt runde på de fleste av de. En flott måte å vise vår sponsorer at vi setter stor pris på de og deres støtt.

Order Of Merit kårer klubbens beste spiller i sesongen 2018. Vinner av Order Of Merit vinner spill rett på Bjaavann GK sesongen 2019.

OOM beregningen vi avhenge av om det er 18 hull eller 9 hull, antall deltager og til slutt klubbmesterskapet. Så her gjelder det å delta på flest mulig turneringer.

Garmin NorgesCup er en forbunds turnering for landets beste spillere for at vi skal få til dette på best mulig måte trenger vi dere til å hjelpe til vi trenger 10-11 stykker som kan hjelpe til under turneringen 25-27 mai. Her må vi vise oss fra vår beste side. Ønsker du å bidra kontakt Lasse Kleven på tlf: 40531010 eller mail: lasse@sunice.no

Klubbmesterskapet 2018 er satt til 24-26 august. Klassene som til nå er satt opp er:

Herre (tee 61)

Dame (tee 52)

Herre Jr (tee 56)

Dame Jr (tee 44)

Senior Herre (tee 56)

Senior Dame (tee 44)

Herreklassen spiller 3 runder med start førsterunde fredag 24/8. Shoutgun start 15.00

De andre klassen spiller 2 runder, med start lørdag.

Det kan komme forandringer på turneringslisten men i god tid før påmelding starter.

Oppfordrer dere til å delta på flest mulig turneringer.

Link GolfBox : https://www.golfbox.no/portal/golf_info/gbtourframe.asp?selected={CC74A204-A100-4547-9A48-63BF5E02C2D2}&language=1044&#/customer/254/schedule

Lasse Kleven

Turneringsleder.