Trening

Juniorfondet's Scramble 2024

Av: Trond Nilsen  |  Publisert: 2. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til en haldags på golfbanen 8 Juni.

Lørdag 8.juni fra 09.00
4manns Texas Scramble
Maks 30 Lag

I tillegg til hovedturneringen, kan du utfordre deg selv i våre uhøytidelige klubbmesterskap i «long Drive», «nærspill» og «putting».

Delta i en enkel øvelse for kun 50 kr, eller prøv deg på alle tre for bare 100 kr – og ja, du kan prøve så mange ganger du vil!

Plassene er begrenset til 30 lag, så vær rask med å melde deg på for å sikre din plass. Påmeldingsavgiften er på 350 kr pr person, og dette inkluderer ikke bare deltakelse i turneringen, men også en deilig grillbuffet sammensatt av Martins kjente retter: saftige burgere, grillede pølser, frisk salat og kremet potetsalat.

Ikke gå glipp av denne unike muligheten til åå nyte en dag fylt med gold og god mat, samtidig som du støtter juniprprogrammet til Bjaavann Golfklubb.

All inntekt fra turneringen går direkte til å fremme junioraktiviteter og utvikling av unge talenter i klubben. Vi ser frem til en fantastisk dag med deg på greenen – for en god sak!