Miljøutvalg

Våre nybegynnere koste seg med Texas scramble i sommersol

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 29. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mange av klubbens nybegynnere møtte frem til årets første turnering for våre medlemmer med hcp 36+

Mange av våre nybegynnere hadde møtt frem til texas scramble turneringen som ble arrangert av Miljøutvalget og Nybegynnerutvalget. Det var nydelig vær, flott bane og stor stemning.

No1 - glade vinnere No 2 - like glade vinnere
No3 - like glade                                             No 4 - også like glade
Denne dagen var det viktigste å delta, ikke nødvendigvis å vinne. Mange blide fjes å se. Jeg tror vi kommer til å se mange av de igjen på banen. Lykke til! Og velkommen til klubben!
No5 - like glade, men noen måtte gå hjem