Miljøutvalg

Mange ivrige og entusiastiske spillere blant nybegynnerne!

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 1. mai 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag morgen var det duket for den første Texas Scramble turneringen for våre nybegynnere.

23 ivrige nybegynnere som var blant de heldige som hadde fått plass på våre gratis VTG kurs, møtte grytidlig (07.15) opp på Bjaavann GK lørdag morgen for å delta på sin første Texas Scramble. Det var ikke noe å si på iveren og entusiasmen. Selv da værgudene viste seg fra sin dårligste side, holdt de motet og humøret oppe. Men våte ble de!

6 flighter gikk ut - alle fikk med seg en av klubbens etablerte spillere som kunne vise vei. Det var bløtt på banen og vi brukte litt lang tid, men det var jo første runde for mange! Litt kaldt ble det også for oss som ikke fikk spille. Selv hadde jeg en veldig hyggelig tur på banen, med 4 ivrige og forhåpningsfulle nye spillere - jeg håper jeg ser de igjen på banen og selvfølgelig også alle de andre nybegynnerne våre. Vår neste Texas Scramble turnering er planlagt til den 26 mai. Da er det nok varmere i været.

Etter den våte runden på de første 9 hullene møttes vi i klubbhuset til en liten premieutdeling hvor de tre beste lagene fikk hver sin lille premie. Vi gratulerer!

Vinner laget!

2. plass

Laget som kom på 3.plass måtte desverre reise før premieutdelingen så derfor har vi ikke noe bilde av disse.