Miljøutvalg

Gordons Fun Event - 6 PÅ TERNINGEN!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 19. august 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Noen arrangementer er mer vellykket enn andre. Torsdag mener vi var "årets høydare" på denne fronten. Gordons Fun Event ble en knallsuksess og klar 6-er på terningen.

Av Oddleiv Moe

Gordon hadde venteliste lenger enn sykhuskøen på andre siden av Otra. For akkurat dette så ut til å treffe medlemmene midt i hjertet. Dessverre var det bare plass til 72 deltakere. Vi hadde unnet den store gjengen på ventelisten å være med på dette arrangementet.

Gordons hadde lagt opp fantastiske 18 par 3 hull på back-9. Det oste av utfordringer og morsomme hull. Vår pro fortjener honnør for initiativet og vi gir også Miljøutvalget i klubben full honnør. For her snakker vi også en sosial happening. Folk koste seg på banen og ikke minst etter spillet. For her var det servering som tilsvarer stjerner i Michelin-guiden. Det var riktige lekkerbiskener som kom fra grillen og det manglet heller ikke på tilbehør. Det var rikelig til alle.
Takk til alle involverte.

Styreleder Terje Nilsen var i fyr og flamme - rett og slett heftig og begeistret:
- Fantastisk, helt topp, sosialt en inntertier. Utfordrende hull. Dette må vi rett og slett ha mer av, fastslo herr Nilsen.

Det er  vanskelig å være uenig. Dette må inn på klubbens terminliste minst et par ganger i året. Årsaken til at det var kø for å bli med kan ha sammenheng med at vi ikke spilte i helgen.

Terje Nilsen og  Jan Åge Nordlie får også prisen som turneringens mest velkledde.  De var en fryd for øyet, noe de for øvrig alltid er.

En annen ting som imponerte var det bugnende premiebord og la det være sagt. Alle som vant leverte fantastisk spill. Det er ikke hverdagskost med 18 closest-to-pin premier. Vi fikk også en hole-in-one på et av "de nye" hullene.

Bra jobba Gordon! Sjeldent deles det ut så mange og så flotte premier på Bjaavann

Kveldens vinnere sammenlagt: Marcus (junior), Thea og Rasmus - gratulerer!

Sally og Irene fra Miljøutvalget hadde stålkontroll på det meste - takk til MU!

Hole-in-one blir aldri feil - gratulerer!

Noen ga alt i kampen for poengene.

Disse velkledde herrene koste seg!

Idrettsglede - har vi det bra? JAAAA!

Det var også chippekonkurranse med flotte premier i solnedgangen.

Gordon var overalt .... Unge Terningen går for sjokoladen!

Den nye hagestuen kom virkelig til sin rett.

Så senket natten seg etter en strålende kveld på Bjaavann.