Miljøutvalg

Flott innsats av nybegynnerne våre

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 28. mai 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mer enn 30 av våre nybegynnere deltok på Texas Scramble turneringen den 26.mai. Og de koste seg i solen!

34 nybegynnere (med 7 faddere) deltok på torsdagens Texas Scramble! Det var mye entusiasme å spore blant de fremmøtte - både før og etter endt runde. Vi gikk bare de første 9 hullene, og ikke alle rakk å spille alle ni. Vi startet kl 17 og skulle møte i klubbhuset kl 20 hvor vi hadde en uhøytidelig premieutdeling til de 4 beste lagene.

Vinnerlaget

Vinnerlaget bestående av: Kristine Halvorsen, Jan Spieler, Michael Gallager og Stig Reiersen. De vant på 40 slag - ikke værst! Vi kommer nok til å se mer til disse!! Gratulerer!

2 plassen (42 slag) gikk til Jens Siljan, Bjørn Andresen, Eivind Heier og Frank Roar Fjellvang.

3 plass gikk til 3xHartvigsen + Eva Helleren og Arild Flystveit med 43 slag (birdie på hull6). En av disse nybegynnerne er allerde nede på 37 i hcp. Utrolig bra!

Laget som kom på 4.plass hadde 44 slag. De hadde i tillegg en birdie på hull 3!

Det var utrolig mye bra spill på banen. Og ALLE var enige om at det hadde vært en fin tur - tenk på hvilket vær vi hadde på forrige Texas Scramble for nybegynnerne våre. Jeg gleder meg allerede til Høstferskingen! Det er en Texas Scramble turnering for alle klubbens medlemmer som har hcp 36+ (dato ikke satt enda, men som navnet tilsier - det blir på høsten).

Miljøutvalget vil takke alle de fremmøtte nybegynnerne og alle klubbens faddere som stilte seg til disposisjon og gjorde dette til en glad dag i entusiasmens ånd.