Vi ønsker vår nye klubbsekretær velkommen til klubben!

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 2. februar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Glenn Ugland er vår nye klubbsekretær. Han begynte hos oss den 1.feb og er ansatt i 60% stilling for 2019.

Glenn gleder seg til å komme i gang i jobben som klubbsekretær på Bjaavann. Golf er (i tillegg til fotball) en av favoritt sportene hans, Som liten gutt tilbrakte  han hele sommerferien på golfbanen i Randesund sammen med sine besteforeldre som da var aktive i styre og stell der. Glenn var en aktiv golfspiller helt til han ble 18 og hadde 14,1 som sitt beste HCP. Nå spiller han på 21 og noe og ser frem til å få spille mere golf på den kjempeflotte banen vår. Han gleder seg til å bli kjent med medlemmene i klubben - noen vil kanskje kjenne ham igjen fra banen i Randesund.

Glenns jobb blir i hovedsak å administrere klubben og følge opp vedtatte budsjett og planer. Han skal også jobbe for en positiv medlemsutvikling og god ivaretagelse av allerede eksisterende medlemmer samt jobbe målrettet mot nye og eksisterende sponsorer.

Det blir mange spennende utfordringer for Glenn! Vi ønsker ham velkommen og jeg håper alle klubbens medlemmer vil bidra til at Glenn finner seg godt til rette her hos oss!

Vennlig hilsen styret.