Vi ønsker Stephanie velkommen i klubbhuset!

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 8. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Stephanie er et nytt ansikt på Bjaavann i år som hjelper til i både kiosken og Proshopen.

Førsteinntrykket er viktig når du kommer til golfbanen.

Vi tror at vi har ordnet den biffen på Bjaavann GK.
For vi har fått Stephanie Hayes til å ta seg av kafeen/proshop. Og her har vi fått en blid venndøl (det er mange av dem) som bare kalles "Steff"  blant venner. Hun var på plass bak disken 31. mars og er allerede blitt husvarm og svært fornøyd med den nye jobben sin.

- Her er det mange hyggelige mennesker og jeg trives utmerket. Gordon er en fantastisk sjef. Men han kunne faktisk vært litt strengere med meg, forteller "Steff" som har bakgrunn som daglig leder i Bagorama, der det var veskesalg som stod på agendaen. Denne butikken ble nedlagt for en liten stund siden. Hun har også jobbet som bartender og på oppfordring nevner hun sin favorittdrink: "Sydney ice Tea". Vodka, rom, gin, trippel sec, peach tree og cola"... (rene dynamitten).

Vår nye kafe/pro vert kom i kontakt med daglig leder Glenn via annonse på Facebook og 32 åringen søkte jobben på Bjaavann og fikk den med glans. Hun hadde aldri tidligere vært på Bjaavann, men medgir at det er et fantastisk område. Venndølen har aldri spilt golf. Men akkurat det har Gordon lovet å ta seg av. Når de får litt fritid skal vår skotske pro ta med seg vår nye venndøl med britisk far ut på banen. Det ser hun virkelig fram til.

"Steff" opplyser at kafe/proshop vil være åpen mandag til fredag fra klokka 10.00 til 18.00. Foreløpig er åpningstidene noe usikre i helgene, men det blir trolig fra klokka 09.00 til 17.00.
Vårt siste tilskudd på Bjaavann vil servere baguetter med ost/skinke, eggerøre og bacon. Selvsagt også vafler i år som i fjor og som alle år. Pølsene ligger også klare på grillen. Og om ikke så lang tid kommer kylling wrap og Bjaavann-burgeren. Nistepakke til spillerne står også på menyen. I tillegg mineralvann, is, sjokolade, et cetera, et cetera.

Det er også mulig å kjøpe kaffekort. For 1000,- kroner kan du drikke så mye kaffe du orker i åpningstidene. Det blir satt ut en full kanne med kaffe når kiosken stenger. Når kafeen er stengt må kafeautomaten brukes hvis det er tomt for kaffe på kanna.

Proshopen er innbydende. Har den noensinne vært bedre?
Her finner du et rikholdig utvalg i klær, sko og skjorter pluss alt som hører til blant redskapene som bør være i bagen til golfspillerne.

Vi ønsker "Steff" velkommen. Ta godt imot henne og bruk kafeen :)

- Tusen takk til Oddleiv Moe, som tok seg tid til å intervjue vår kjære Stephanie.