Ungdom er klubbens fremtid

Av: Robert Hansen  |  Publisert: 9. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Juniorarbeidet vårt har vært forsømt. Det kan ikke stikkes under en stol. Derfor er den yngre garde nå skjøvet fram på prioriteringslista i klubben. Vi skal ha og ønsker flere juniorer.

Per Arne Haugedal, styremedlem, har det overordnede ansvar for denne satsingen. Han skal holde oppsyn med at dette arbeidet følges opp. Så har han fått fotsoldater som har sagt seg interessert i å ta sine tak. Men vi trenger flere for å hjelpe til. For dette er et satsingsområdet som ikke kan overvurderes. Så brenner du for ungdommen og de som er enda yngre - så er Per Arne Haugedal rette mann å kontakte.

I medlemskartoteket opererer vi med 54 juniorer. Men det er et faktum at vi har 4 - fire aktive juniorspillere. Det holder ikke, og det skal det gjøres noe med! Per Øyvind Svenkerud er leder av junioravdelingen og han har allerede gjennomført prosjekter og satt nye prosjekter på agendaen. Med seg i staben har han Odd Terning. 5. juni gikk vi til aksjon på Justvik skole og fikk vist fram vår flotte sport. Gordon stilte, og med seg hadde han også våre fremtidshåp på juniorsiden - Emil, Eskil og Sverre.

13. juni og 21. juni skal vi ha aktivitetsdag for juniorer på Bjaavann. Da håper vi at foreldre til klubbens medlemmer møter mannsterkt opp med barn, barnebarn og oldebarn.

For i golfsporten har vi ingen øvre grense og heller ingen nedre aldersgrense. Derfor skal vi igjen innføre knøttegolf - det var sannelig på tide. Her har Atle Lidi sagt at han er klar til å ta et tak i det som blir lek med køller og golfballer for de aller yngste. Men også Atle trenger assistanse. Så hiv deg på. Ring Per Arne Haugedal (tel 913 31 494) om du er interessert i å hjelpe til med knøttene. Har du barne- eller oldebarn er det en flott måte å være sammen med ham eller henne ute på golfbanen.