Treningssenter - Booking er åpnet

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 19. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da kan vi endelig meddele at booking systemet har åpnet til våre golfsimulatorer.Vi minner om vår åpningsdag allerede til lørdag 10:00 - 13:00 hvor du kan komme å teste simulatorene, og stille spørsmål. Vi spanderer vafler og kaffe.

Booking av tid på vår golf simulatorer
Vi har et eget bookingsystem for å benytte deg av simulatorene i treningssenteret. Vi bruker det samme bookingsystemet som Kristiansand Golfklubb og Kristiansand Golfsenter har.
Har du brukt dette systemet tidligere, kan du logge deg inn med brukernavn og passord som du har brukt tidligere.
Om du ikke har brukernavn eller passord, så finner du all informasjon for å registrere ny bruker her: https://bjaavanngk.no/simulator/kom-i-gang-med-booking

Link til booking av simulator: https://netbooking.net/Booking/106

Oppmøte
Alle bestillinger som gjøres på golfsimulatorene går fra hver hele time. Skal du få mest mulig ut av tiden du har bestilt, anbefaler vi at du møter opp litt før du har bestilt tid. Da det gjerne er andre som benytter simulatorene før deg, er det ikke tillatt å gå inn i lokalet før du har tid eller de før deg har avsluttet og kommer ut.

Betaling/Vipps

All betaling skal skje før man starter bruken av simulatoren. Du kan betale med Vipps til: 638951
PS: VIKTIG at man skriver i "tekst feltet" hva betalingen gjelder. Her er et eksempel: "Simulator 10:00 - 12:00 og 1 kaffe"

Faste timer
Har du bestilt faste timer, så avtaler du betaling med klubben.

Bruk av baller/pegger

Det er kun tillatt å bruke baller som klubben har lagt til disposisjon i simulatoren. Dette fordi disse er utstyrt med en sølv-prikk for å få optimal utnyttelse av simulatoren. Dessuten vil dette gjøre at vi unngår å bruke baller med merker som kan sette spor på lerret.

Utstyr

Før du spiller på simulatorene er det viktig at alt av golfkøller er vasket og rengjort. Rester av gress og jord vil feste seg på ballen og da også på lerretet. I og med at man må påregne en del fuktig vær gjennom vintersesongen, oppfordrer vi også alle til å benytte rene og tørre sko.

Tilgang til treningssenteret
Alle medlemmer av Bjaavann Golfklubb har tilgang til selve treningssenteret, og har muligheten til å bruke putting green og oppvarmingsnettet fritt. Golfsimulatorene har en timepris pr time. Adganskode til treningssenteret finner du på den gule lappen ved innlogging i golfbox.

Selvbetjening
Inne på treningssenteret, vil dere finne 2 kjøleskap med diverse brus, vann, alkoholfritt øl og litt diverse snacks som sjokolade og proteinbarer.
Det står også en kaffe maskin som har diverse valgmuligheter.

Pris menyen henger på veggen over kjøleskapene.
Alle som ønsker å bruke selvbetjeningen, skal betale via vipps.