Strålende vårdugnad

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 5. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Endelig kom våren og det på selveste lørdagen for klubbens store vårdugnad. Totalt var nesten 80 personer i sving og et stort arbeid ble utført.

Sola strålte om kapp med en strålende fornøyd greenkeeper Stian som stilte med hele banemanskapet. Det ble jobbet høyt og lavt, inne og ute. Hele tre av de flomskadde broene fikk tredekke montert og er klar til bruk. Flere av de skadede greenene så meget lovende ut da dukene ble fjernet. Vi krysser fingrene for godt og varmt vær fremover.

Tusen takk til alle som stilte!

Vi vet at mange av våre seniorspillere ville ha vært med, men dessverre ble det en kollisjon med en Norsk Senior Golf turnering som ble arrangert hos KGK. Hele 26 av våre spillere deltok der og heldigvis sopte de med seg mye «metall».