Simulator på Bjaavann GK

Av: Espen Olsen  |  Publisert: 29. november 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Etter iherdig innsats, åpnes nå vår egen simulator på Bjaavann.

Innerst i kølleboden vil vi i desember åpne vår egen simulator. Gordon har stått på siden han lukket proshop for sesongen, og kan nå tilby spill hele året. I kjent dugandsånd, har Gordon og medhjelpere fått på plass en meget spennende simulator for bruk for våre medlemmer.

Stor takk til Øyvind Larsen, Even Albert, Morten Fossdal, Kenneth Urdal, Kenneth Gregersen og Oddleif Pedersen for uvurderlig hjelp. Takk også til våre ansatte Stian og Kostas, som har hjulpet til og stilt utstyr til rådighet. I tillegg har Espen Olsen holdt i dette fra styrets side.

1. desember åpner vi, med mulighet for å komme å prøve simulatoren. Vi starter kl 12.

Når det gjelder selve simulatoren, er det følgende spesifikasjoner som gjelder:
- Trackman
- E6 Connect programvare (med 86 baner)
- Sitteplasser
- Bar
- Kaffemaskin
- Kjøleskap
- Utleie av skap

Som del av dette, har vi også rustet opp lysforholdene rundt klubbhus og låven, slik at en kan finne veien inn til simulatoren i vintermørke.

Booking vil skje via GolfBox, og mer detaljer rundt dette og hvordan bruke simulatoren vil komme veldig snart på hjemmesiden. Gordon ønsker å legge tilrette for undervisning, slik at det vil være mulig å ta protimer gjennom vinteren, og har planer om å arrangere noen morsommet turneringer. Mer om dette kommer snart.

Pris pr time på simulatoren er 150kr, som antageligvis gjør dette til til en av de billigste simulatorene i landet.

Ta turen innom søndag 1. desember fra kl 12 for å sjekke ut fasilitetene!