Seniorturen til Nord-Jylland 2019

Av: Carsten Akselsen  |  Publisert: 3. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det var en oppløftet samling seniorer som møttes på Superspeed for å reise til Sindal.

I god tid før Tee-out, var vi klar til å begynne, og vi ble mottatt av Sindals folk på en svært hyggelig måte. Banen er  aldeles flott  og graset var kortklippet på fairways, og svært langhåret i roughen. Akkurat slik det skal være.
Dessverre kom det et overraskende tordenvær inn over banen, og vi ble avblåst av sirenene, og måtte tusle tilbake til klubbhuset. Konkurransen ble deretter avlyst.
Deretter bar det til et nyopppusset Hotel Viking i Sæby, til en rask dusj, og på med penklær, for deretter å innta en flott 3-retters middag.
Neste dag var det Sæby golfbane som stod for tur. Vi ble mottatt på beste måte, og det var ordnet med shotgun-start, slik at vi ble ferdig tilnærmet samtidig.

Fra v.: T. Syrtveit, J. Langeid, K.G. Hansen, G. Spørck, F. Strand, M-L. Julsen, O. Aas-Lyngby, J H. Løyning, K. Honnemyr, L. Aas-Lyngby, V. Tveit og bak P O. Nilsen.
Resultater:

18.   Jon A. Johannessen

19.   Torgeir Syrtveit

20.   John H. Løyning

En vellykket golfrunde ble avsluttet med kold drikke. Etter golfen stanset vi ved klubbhuset, og inntok en flott lunch fra grillen.

Siste dag ble det golf på Hjørring.

Etter ønske fra deltagerne ble det denne gangen Texas Scramble, og det virket som dette ble populært.

Resultater:
1. Karly Honnemyr/Steinar Wathne/Ellen Johannessen/Kjell G. Hansen  73 slag brutto!! Det var fantastisk!!
2. Torgeir Sytveit/ T.Haugen/Oddbj. Aas-L./Jørgen L. 78 slag
3. Aase M. Spilling/Oddleif M./Frode S./Terje M. 79 slag
4. Arvid Føreland/Ivar S./Torunn og Gunnar T. 80 slag
5. Per A. Haugedal/Turid D. /Vigdis T./Carsten A. 81 slag
5. Ottar Skretting/Olav T./Lillian Aas-L/Jon A. J. 81 slag
7. Turid Lislevand/Vivi G./Karl E. H/John L.  84 slag
8. Terje Ørland/G. Spørck/Inger M/May-Lis J. 86 slag.

Det ble en flott avslutning på turen, og vi var invitert til Supervin i Hjørring for å smake på flotte viner. Det var flere av oss som ikke var sjåfør på hjemreisen.

Takk til alle deltagere for en flott innsats, ikke minst på det sosiale planet.

Carsten