Seniorkonkurranse Greensome Parkonkurransen 23/5-19

Av: Carsten Akselsen  |  Publisert: 23. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da var det dags for årets første lagkonkurranse. Det er alltid litt ekstra spennende å spille golf på lag, og den ekstra adrenalinet som kommer fram når man også skal spille for laget.

Det var møtt fram 32 spillere, og årsaken til litt lavt fremmøte hadde nok YR skylden for. Men det ble ikke regn!!! De siste to-tre hullene kom det litt dugg, men det var jo bare godt å bli litt avkjølt.

Fra venstre: Karly Honnemyr, Karl Erik Hansen, Thorvald Sørensen, Carsten Akselsen, Roy E. Moen, Hafdis Magnusdottir, Gunnar Spørck og Frode Strand.

Resultatene ble:
1. Karly Honnemyr og Karl E. Hansen 41 poeng
2. Halldis Magnusdottir og Roy E. Moen  40 poeng
3. Gunnar Spørck og Frode Strand  36 poeng
4. Thorvald Sørensen og Carsten Akselsen 34 poeng
5. Lillian Aas-Lyngby og Oddbjørn Aas-Lyngby 33 poeng
6. Rune Ottesen og Odd Herlofsen 32 poeng
7. Torgeir Syrtveit og Ivar Dalen 32 poeng
8. Olav Tveit og Ottar Skretting 32 poeng
9. Ingrid Hegg og Idar Kyllo
10. T. Underland og K. Hansen  27 poeng

Neste konkurranse blir onsdag 29. mai til vanlig tid, siden Torsdagen er Kr. Himmelfartsdag.
Det blir vanlig stableford og som vanlig velsmakende premier.
Minner også om turen til Nord-Jylland 18. juni. Det er fortsatt noen få plasser igjen, men det er nesten fullt bestilt når det gjelder golfbiler. Mail om påmelding til : carsten@akselsen.biz