Seniorkonkurranse 6/6-19

Av: Carsten Akselsen  |  Publisert: 6. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I dag er det D-Dagen.75 år siden vendepunktet i den 2. verdenskrig, som gav mange forhåpninger om en ny tilværelse, uten en væpnet krigsmakt som i den grad påvirket vanlige mennesker.Vi feiret det med en konkurranse i frihet på Bjaavann.

Men det ble nesten samme bråket hos oss. Etter en fin start, en nydelig morgen, gikk sirenen for Lyn og torden. Det var ikke mulig å telle til en fra vi så lynet, og til vi hørte tordenen. Altså var nedslaget like i nærheten av oss, og ikke lenger vekk enn et par-fire hull.

Vi rakk en kopp kaffe til sola igjen kom fram og varmet oss, og vi fikk fortsette til vi var ferdige i fint vær.

Fra venstre: Oscar Jebsen, Jørgen Aall-Flood, May-Lis Julsen, Karly Honnemyr og John H. Løyning.

Resultatene:

13. Ottar Skretting 25 poeng
14. Gunnar Torkildsen 25 poeng
15. Per Otto Nilsen 24 poeng

Neste Turnering blir 13/6 til vanlig tid. Det blir parturnering, og greensome konkurranse. Det blir lettest å melde seg på sammen med en venn, da er du garantert å få spille. Ellers vil vi forsøke å sette sammen like og ulike par til de som melder seg enkeltvis.

Torsdagen etter er mange av oss i Danmark (Nord-Jylland). Hele 33 er påmeldt. Dvs. at det ikke er så mange igjen hjemme. Hvis det skulle være et ønske å lage en turnering, så kontakt Roy Moen eller undertegnede, så vil vi se hvor mange som har lyst til å spille.
Den 27/6- blir det turnering i Randesund. 9 hull på den store banen og 6 hull på kortholdsbanen. Påmelding i golfboks.

Vel møtt!!!
Carsten