Seniorkonkurranse 4/10-2018

Av: Carsten Akselsen  |  Publisert: 4. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det var kun kjernen i seniorgruppen som trosset Yrs advarsler om regnvær, og dukket opp for å spille golf. Det kunne være litt "kjasselig" innimellom, men humøret var på topp, selv om et par uheldige spillere mistet strømmen til bilen på hull 15, lengst fra klubbhuset.

Men i klubbhuset var stemningen på topp. Kake bakt og servert av Turid Danevad, kaffe og smurte lefser levert av Ottar Skretting gjorde at praten kom lett i gang, og neste torsdag er det nye lodder og nye gevinster som han sa Gorgus Oseberg på Tivoli.

Fra venstre: Ole M. Tversland, Ingrid Kristine Hegg, Ivar Steen Dalen og Øystein Stamland.

Dagens resultater:
Damer:
1. Ingrid Hegg
2. Ellen Johannessen

Herrer:
1. Ivar Dalen 36 poeng
2. Øystein Stamland 36 poeng
3. Ole M Tversland 32 poeng
4. Frode Strand 31 poeng dømt foran på målfoto
5. Carsten Akselsen 31 poeng
6. Terje Haugen 29 poeng
7. Mikal G. Hansen 29 poeng
8. Otto Pedersen 28 poeng
9. Karl E. Hansen 27 poeng
10. Idar Kyllo 27 poeng
11. Steinar Wathne 26 poeng
12. Kjell Mortensen
13. John H. Løyning
14. Ottar Skretting
15. Kjetil Skajaa

Vi minner at neste torsdag er det ny konkurranse og den starter en time senere, nemlig Kl. 09:50, og det er garantert varmt godt vær med sol i kastene.
Carsten