Seniorkonkurranse 25. juli 2019

Av: Carsten Akselsen  |  Publisert: 25. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det ser ut til at seniorkonkurranse i fellesferien er så populært at det blir nesten 40 deltakere hver gang.

I dag var det strålende sol og i varmeste laget. Men når banen er fin, og det er gode venner i flighten, så er det ingen som angrer på at de begynte som golfspiller.

Fra venstre: Jon A. Kongsrud, Claire Jebsen, Tore Underland, Turid Lislevand, Rune Ottesen, Oscar Jebsen og Øyvind J. Andersen.

Dagens resultat:

13. Ole M. Tversland 27 poeng
14. Oddbjørn Aas-Lyngby 27 poeng
15. Ottar Skretting 26 poeng

Vi takker for en fin dag på Bjaavann og ønsker velkommen til neste torsdag, hvor det blir svensk slaggolf.

Carsten

Ekteparet Jebsen gjorde et skikkelig innhogg i vinkjelleren til Ottar. Vi gratulerer med dobbeltseier og i tillegg nærmest pinnen på hull 17 for Oscars del. Det må velsies å være i overkant , men jeg så Oscar tok protime på onsdag, så kanskje det kan lønne seg å snakke med Gordon før neste konkurranse???
Gratulerer Claire og Oscar!!!

Endelig fikk vi knipset fotografen, som tar og redigerer bildene på Seniorsiden. Takk til Olav for flott innsats i mange år.