Sand Valley Golf Resort - spesialtilbud fra vår partnerklubb

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 18. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi minner igjen om at vi har startet et samarbeid med et av Polens flotteste golfanlegg - Sand Valley - nær Gdansk, nord i Polen. Våre medlemmer (med spillerett) kan nyte godt av 10% rabatt på golf, overnatting og mat på fantastisk Sand Valley. Med direkte-fly fra Kjevik er Gdansk bare en drøy time unna.

Spesialtilbud:

23-26. august, 13-16. september og hele oktober gis ikke bare 10% rabatt på opphold på Sand Valley, men også gratis lunch og 3-retters middag hver dag er inkludert (verdi 30€ pr. dag)

Sjekk pakkeprisene her;

WizzAir flyr direkte fra Kjevik til Gdansk på tirsdager og lørdager. Om ikke det passer er det også daglige (noen dager faktisk to) avganger fra Sandefjord Torp.

Last ned Sand Valleys lekre folder som beskriver både bane og opphold

I tillegg vil vi på en av våre klubbturneringer i løpet av 2018 friste med en Stay & Play 3 dagers pakke for 4 golfere med en verdi på ca. 15000 kroner. Følg med!

Ta kontakt med daglig leder Robert Hansen for detaljer om booking av opphold på Sand Valley Golf Resort.