RSA Bil Open flyttes til lørdag 15/9 kl. 0900

Av: Robert Hansen  |  Publisert: 23. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

RSA Bil Open er nå åpen for påmelding i GolfBox. Alle som var påmeldt med betalt startavgift til opprinnelig turnering, vil bli overført til turneringen 15/9.

Lørdag 15/9 kl. 0900 starter RSA Bil Open 2018 på alle hullene samtidig (Shotgun)! Årets utgave er 3. året med RSA Bil Open, hvilket gjør at vi er i ferd med å skape en tradisjon.

Det spilles Stableford i 2 klasser uavhengig av kjønn; +4-16,0 og 16,1-36,0. Spillere med hcp 36-54 er også hjertelig velkommen, men disse får spillehcp basert på hcp 36,0. Damer spiller fra tee 44 og herrer fra tee 56. Startavgift kr. 150,- (betales i GolfBox ved påmelding).

Spillere uten spillerett på Bjaavann GK, betaler subsidiert greenfee kr. 350,- (som betales i resepsjonen ved utlevering av scorekort), i tillegg til startavgiften.

Etter innkomst og i påvente av premieutdelingen, spanderer RSA Bil grillmat med tilbehør. Drikke kjøpes i resepsjonen.

Vel møtt til medlemmer og gjester, som bør benytte anledningen i jakten på ny/brukt bil i nær fremtid laugh