Premium-medlemsskap i 2020?

Av: Espen Olsen  |  Publisert: 23. desember 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du interessert i å oppgradere ditt medlemsskap til Premium i 2020? Dette medlemsskapet er full av fordeler for deg.

Premium-medlemsskap koster 10.000 kr året (eller 885 kr pr mnd), og er vårt beste medlemsskap. Premium-medlemsskapet inneholder følgende:

• Fri spillerett på vår flotte 18-hulls bane på Bjaavann.
  • Fri spillerett på Arendal og omegn golfklubb (med unntak av juli måned).
  • Medlemsskap i Top Nordic Golf, hvor du kan spille noen av nordens flotteste baner gratis.
  • Årskort på drivingrange, dette personlige kortet gjør at du kan ta ut så mange baller du vil.
  • Stort skap i låven til oppbevaring av golfbag med køller og tralle.
  • Kaffeavtale (gratis kaffe i kafeens åpningstid).
  • Ta med deg gjest(er) til greenfee på 350 kroner (må spille i samme flight).
  • 50% rabatt på golfbil.
  • Egen parkering for premium-medlemmer i første rekke.
  • Mulighet til å booke starttider 21 dager før.

Skulle dette medlemsskapet falle i smak, ta kontakt med klubbsekretær Glenn Ugland for å oppgradere!