Onsdagsgolfen - Vi trenger Faddere / Golfhjelpere

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 1. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kari-Anne Høiklev - Leder i nybegynner utvalget, trenger hjelp til sitt fantastiske prosjekt for dem med klubbhandicap fortsatt!

Hver onsdag ut juli, med mulighet for forlengelse utover august. Spilles det 6-hulls fadder runder for de med klubbhandikap. Dette er for å skape mer mestring, moro og sosialt på banen uten press for å henge med de som har lavere handikap.

Vi blokkerer tider fra kl.1830 – 1930. Vi ser at dette er blitt ganske populært og kunne trengt noen flere til å gå faddere. Foreløpig har vi hatt noen trofaste faddere i Kjell Kjønaas, Jan Stabell og Stig Lie, men vi har lyst til å ha noen flere med på laget. Man forplikter seg ikke å være med hver onsdag, men fint om det er noen som kan stille opp en onsdag innimellom. Etterpå samles vi på terrassen for en liten prat. Og av og til med noe attåt.
Hvis du kunne ha lyst til å være med en onsdag i juli og evt begynnelsen av august, send meg gjerne en melding på 95758623.
Håper det er flere faddere der ute ??
Kari-Anne