Nye baller til drivingrangen!

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 15. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Norges beste rangeballer?

Det finnes ikke bedre baller til drivingrange enn disse som nå lastes inn i maskinen. Dette er Callaway av beste slag. Så her finnes ingen unnskyldning om slagene går i hytt og pine.

Disse ballene blandes med de noe eldre hvite ballene vi fikk fra Mosvold Drift for et par år siden.

De gule ballenev vi fikk til rangen i fjor var det en del misnøye med,  de blir nå samlet inn og brukes på vinteren. Da spill på rangen er gratis og det er selvplukk.

De nye ballene er også gule, uten noe sponsornavn. Men merket Callaway rangeball.

Om et par/tre uker vil det også komme en ny forsendelse på 5 000 baller til rangen.
Disse innkjøp er også for å kompensere svinnet på rangeballer.

Det er dessverre et faktum at det forsvinner en del rangeballer, og det er også et faktum at dette er ikke bare baller som gjemmer seg ute i geografien.

Så vel møtt på drivingrangen. Ifølge Gordon bruker medlemmene alt for lite tid på rangen.

Og proen er alltid verdt å lytte til-