Møt Bjaavanns trenere for tips, info og aktiviteter

Av: Espen Olsen  |  Publisert: 31. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle klubbens medlemmer inviteres til driving rangen denne søndagen kl 13:00. Det blir gratis grillmat (så lenge det rekker) og informasjon om årets sesong. Stikk innom og slå av en prat med klubbens trenere. Ta også med settet ditt så er det mulighet for å fange opp noen tips, eller kanskje slå personlig rekord i Long Drive konkurransen.

En svært spennende satsing for årets sesong er ansettelsen av Nicolai Langeland som junior- og elitetrener. I tillegg til å være trener for de ivrigste spillerne i klubben, vil han også være med å bidra til at alle medlemmer får et økt sportslig tilbud.

Ønsker du å vite mer om kurs og andre aktiviteter som er planlagt gjennom sesongen? Både Gordon, Nicolai og andre ressurspersoner vil være tilgjengelige for spørsmål.

Sjekk ut arrangementet på Facebook: Møt Bjaavanns trenere for tips, info, aktiviteter og gratis grillmat på rangen | Facebook