Medlemsmøte 8. april kl. 18

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 31. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tradisjonen tro kaller miljøutvalget inn til årets første medlemsmøte. Her kan du tilegne deg mye nyttig info - vi vil bl.a. ta for oss de viktigste nye golfreglene og oppdatere dere på ny merking av banen.

Sesongens første medlemsmøte finner sted mandag 8 april kl 18 hos Sparebank 1 SR-bank i Skippergata 59. Her vil du få info fra Styret og andre utvalg og det vil bli rikelig anledning til spørsmål og diksusjoner.

Agenda:

• Sparebank 1 informerer:
    • Pensjon og sparing (Rune M Nilsen)
  • Info fra Styret (Knut Notland)
  • De nye golfreglene - hvilken betydning har disse for meg som golfspiller og for banen vår (Andy/banekomite)
  • Pause m/kaffe + kake + loddsalg
  • GGG og universell utforming av banen (Per A Havnes)
  • Info fra turneringsutvalget - vi har mange viktige turneringer denne sesongen
  • Q&A