Medlemskap i Bjaavann Golfklubb gir nå enda flere fordeler!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 22. november 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hovedmedlemskap med spillerett i Bjaavann Golfklubb gir nå, utenom i juli, fritt spill på Arendal & Omegns flotte 18-hulls bane på Nes Verk Golfpark!

Det er ikke sammenslåingen til ett Agder som er motivasjonen bak dette, men et ønske om å skape et bedre tilbud til deg som medlem og golfer på Sørlandet.
Etter hvert som E18 er modernisert er nå reisetiden bare en time mellom banene.
Samarbeidet vil også omfatte turneringer, der vi inviterer til, og markedsfører hverandres turneringer. Det ligger også potensiale for samarbeid på det sportslige, med felles treninger og kanskje felles lag i turneringer hvor vi hver for oss ikke klarer å stille lag.

Vårt TOP NORDIC GOLF samarbeid fortsetter i 2020 hvor du som medlem med spillerett i Bjaavann kan spille gratis på hele 21 andre fantastiske nordiske golfbaner - i Norge er Stavanger, Losby, Miklagard og Tyrifjorden med.

Som Bjaavann medlem får du også rabattert greenfee og mulighet for årsgreenfee for spill i Kristiansand Golfklubb.

Dette er det absolutt råeste golfmedlemskapet i Agder!