Kristian Markussen vant Sørlands Tour i Grimstad

Av: Espen Olsen  |  Publisert: 27. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

40 spillere fra sørlandsklubbene var klare til dyst i Grimstad på søndag. Bjaavann GK stilte med 10 spillere.

Årets første Sørlandstour ble søndag avholdt på Grimstad GK. Landsdelens lokale håp kjempet seg gjennom en fin, men ganske kald og vindfull dag. Bjaavann GK stilte mannsterke som preget øvre del av resultatlisten, men det var junioren, Kristian Markussen, som tok steget helt til topps. Han spilte på 72 slag (+4), og vant med 3 slag foran flere andre. Kristian er en del av vår junior-satsningsgruppe ledet av Nicolai Langeland, og det er tydelig at denne treningen begynner å gi resultater.

Resultatlisten finner du her