Klubbmesterskap Matchplay!

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 7. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi inviterer til Klubbmesterskap i Matchplay. Dette er en turnering som går over en lengre periode! Husk påmeldingsfrist 28 april!

Turneringen spilles på Bjaavann Golfklubb-Kristiansand fra den 01. mai 2019 til den 26. september 2019.
Siste påmeldingsfrist er 28 april 2019 kl. 12:00.
Startkontingent er 150 NOK per deltager.
Turneringen er en matchspillkonkurranse for individuelle.
Det spilles i en samlet klasse.
Turneringen er en lukket turnering for medlemmer fra Bjaavann Golfklubb-Kristiansand. Maks. antall deltagere pr klasse 64 - Minimum deltagere 32 for å få fullført turnering. Turneringen har venteliste prioritet etter "først til mølla" prinsippet.
Vi kommer tilbake med dato for oppsett når vi ser hvor mange påmeldte vi er.

Det spilles med maks. tillatt handicap på 36,0. Det spilles fra forskjellige utslagssteder fordelt på kjønn. Alle damer spiller fra utslagssted 44. Alle herrer spiller fra utslagssted 56. Uavgjort runde avgjøres med hull for hull play-off.

Det spilles matchspill med fullt spilleHCP over 18 hull pr. runde. Spilleren med høyest hcp får da differansen som mottatte slag og disse anvendes på hullene med lavest index. Skiller det f.eks. 3 slag, får spilleren med høyest hcp slag på hull 1, 9 og 15.

Startkontingent betales i Golfbox ved påmelding.

Seeding er etter HCP.