Kjøp Golfhäftet nå - ny kampanje!

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 17. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjøp Golfhäftet nå og vær klar til den store Golfhäftet Trophy turneringen på vår flotte bane den 7.juli.

Nå får du PLUS med på kjøpet dersom du kjøper Golfhäftet! Siste dag er 30.juni, så løp og kjøp! Du får kjøpt Golfhäftet i Proshoppen vår, hos klubbsekretær Glenn eller hos undertegnede. Lurt å kjøpe i god tid før Golfhäftet Trophy går av stabelen hos oss den 7.juli! Påmeldingen til denne er åpen nå!

Du kan lese mere om alle fordelene du får ved å kjøpe Golfhäftet (med PLUS med på kjøpet) her.
Husk at du støtter klubben når du kjøper Golfhäftet i proshop eller av undertegnede!

Ta gjerne kontakt dersom du lurer på noe. Du treffer meg på 930 903 46 eller på sally.e.hoff@gmail.com