Kenneth Urdal - suveren vinner av Belka Golf Nordic Open

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 15. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det var ingen tvil og det er bare å gratulere Kenneth med ei knallrunde på 68 nettoslag. Nå er det bare å pakke kofferten og vente på at høsten kommer og en fantastisk tur til Belek. En stor takk til værgudene, banemannskapet og turneringskomitéen som virkelig viste frem Bjaavann fra sin beste side. Vi har i sannhet noe å være stolte av!

Belka Golf Nordic sjefen Tore Halvorsen, en sann Bjaavann venn, smilte fra øre til øre etterhvert som folk "fikk fingeren ut" og meldte seg på turneringen. Til slutt stilte 58 golfere opp i et strålende golfvær på en bane som kan sammenlignes med "hva som helst, hvor som helst" - et smykke av en golfbane!

Det ble, som vanlig, spilt mye bra og en del mindre bra golf, før vinneren kunne kåres. Det var imidlertid bare blide ansikter å se i klubbhuset uavhengig av eget prestasjonsnivå.

Topp 6 lista ble seende slik ut:

1 Kenneth Urdal 68 nettoslag
2 Erlend Kvanneid 70
3 Morten Hegland 71
4 Erlend Jerstad 71
5 Anne- Marie Schumann (vinner i B-klassen) 72
6 Gordon Murray 73
Om noen vil slå følge med Kenneth på turen er det bare å ta kontakt med Tore (tore@belkagolfnordic.com).

Komplett resultatliste i GolfBox

Vinneren Urdal flankert av "runner-up" Kvanneid til venstre og alltid farlige Hegland som kapret 3. plassen denne gangen til høyre.

Her følger bilder av de fleste deltakerne:

Personen ytterst til høyre er en publikummer som gjerne ville bli avbildet med de celebre goferne.....