Innkalling til ekstraordinært årsmøte 17.november

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 4. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ny organisasjonsplan og ansettelse av Daglig Leder vil være sakene på dette ekstra ordinære årsmøte.

Bjaavann Golfklubb - Kristiansand kaller inn til ekstraordniært årsmøte:

Sted: Sparebank 1 SR bank, Skippergata 59 - 4611 Kristiansand
Dato: 17.November
Klokken: 18:00 - 19:30 ca

Bakgrunn for innkalling til ekstraordinært årsmøte:

Bjaavann Golfklubb har over flere år vært i en god utvikling og med det så blir ledelse av klubben viktig. Frem til nå har flere av tjenestene klubben leverer til våre kunder og besøkende vært satt bort til en tredjepart. Det har også alt markeds-/sponsorarbeid. Med den størrelsen klubben nå har er tiden inne for å gjennomføre litt omorganisering og innfasing av flere av oppgavene som tidligere er satt bort. Dette være seg proshop, kiosk og marked-/sponsorarbeidet. Dette vil kreve noen flere faste ansatte og en av rollene styret ønsker å besette er daglig leder. Etter råd fra kontrollkomiteen kaller vi inn til ekstraordinært årsmøte hvor ansettelse av daglig leder og ny organisasjonsplan er eneste punktene på agendaen da dette vil ha en økonomisk påvirkning på klubben.

Etter det ekstraordinære årsmøte, vil klubben holde et informasjonsmøte til de som møter opp hvor vi forteller litt om utviklingen i 2022 og videre utvikling i 2023, samt treningsområder - NM2023 - Banen generelt.
Her vil det være åpent for innspill fra våre medlemmer.

Saksliste til ekstraordinært årsmøte i PDF.

Regnskap del 1

Regnskap del 2