Info fra medlemsmøtet 08.04

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 9. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi var bare drøye 20 medlemmer som hadde møtt frem til årets første medlemsmøte, men vi fikk nyte godt av nyttig info fra Sparebank1 og fra styre og stell i klubben.

Vi som var der, koste oss med info om sparing og pensjon fra Sparebank1 og info fra styret. Kveldens hovedfokus var på de nye reglene og vi fikk en grundig gjennomgang av disse av vår egen dommer, Andy. Det var stort engasjenment og mange spørsmål i forhold til reglene og endringer av disse, samt tolkning. Nå har vi alt klart for oss!

Per Anders Havnes fortalte også om hva han og golfhjelperne jobber med i forhold til GGG (golf grønn glede). Her skjer det som vanlig mye spennende!

Lasse Kleven informerte fra turneringsutvalget - med fokus på hvilke turneringer vi vil ha behov for frivillig innsats fra medlemmene. Følg med på hjemmesiden vår! Det blir mulig å melde seg på i Golfbox som frivillig til de store nasjonale turneringene våre!

Desverre rakk vi ikke gjennom presentasjonen av banen - hull for hull med endringer i merking, og regel quizzen vår. Likevel var vi ikke ferdig før kl 21.

Stor takk igjen til Sparebank1 for den gjestfriheten de viser oss!

Andy forklarer golfreglene Vi koste oss også med kaffe og kaker
Miljøutvalget
v/Sally E. Hoff