I dag ble det spilt Texas Scramble i seniorkonkurransen.

Av: Carsten Akselsen  |  Publisert: 26. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Scramble er en spilleform som er motiverende for spillerne, og også sosialt i den forstand at lagfølelsen, og det å gjøre andre gode, spiller en vesentlig rolle.

Resultatene var meget gode. De første fire flightene hadde brutto under banens par. Beste laget hadde 67 slag brutto. Følelsen av å spille som de store gutta (jentane) kommer raskt på plass når det er birdie og par som florerer.

Fra venstre: Oddleif Pedersen, Turid Danevad, Oddbjørn Aas-Lyngbye, Johan Palmer Hjellegjerde, Ellen Johanannessen, Kåre Skagestad, Ole M. Tversland, Terje Haugen, Olav Tveit, Ottar Skretting, Carsten Akselsen, Jon A. Kongsrud, Gunnar W. Jensen, Vigdis Tveit og Jon A. Johannessen.

Resultater:

1. Lag Gunnar W. Jensen   netto 43 slag
           Vigdis Tveit
           Jon A. Kongsrud netto

2.       Terje Haugen    netto 44 slag
           Carsten Akselsen
           Oddbjørn Aas-Lyngbye
           Olav Tveit

3.        Ole M. Tversland  46 slag netto
           Ellen Johannessen
           Johan Palmer Hjellegjerde
           Kåre Skagestad

4.       Oddleif Pedersen  47 slag netto
          Ottar Skretting
          Turid Danevad
          Jon A. Johannessen

5.      Per Arne Haugedal netto 48 slag
         Hafdis Magnusdottir
         Vegard Robstad
         Øystein Stamland

Vi takker for en fin dag på Bjaavann, og håper vi kan få anledning til å spille lagkonkurranse også senere i sesongen.